Prelude H24VTEC TURBO

H24VTEC Turbo
Silnik
-blok otwarty H23A tulejowany ko≥kowany
-głowica/wałki H22A7 po pełnej regeneracji z uszczelniaczami i prowadnicami zaworów
-komplet obróbek DZIAK MOTORSPORT
-tłoki Wiseco
-korby Eagle
-upg Cometic
-komplet szpilek ARP wa≥u i głowicy
-reszta uszczelniaczy oem Honda
-nowa pompa oleju oem Honda

Instalacja turbo
-sprężarka Turbonetics
-wastegate Tial
-bov Greddy
-kolektor rurowy top mount
-wydech 3″ z jednym końcowym tłumikiem
-downpipe 3″
-screamerpipe
-intercooler 600x300x102

Chłodzenie
-chłodnica oleju w obiegu z termostatem
-duża chłodnica wody

Układ przeniesienia napędu
-skrzynia M2J4
-torsen LSD
-sprzęgło ACT spiek czterołopatkowy plus docisk extreme
-opony toyo R888R

Układ hamulcowy
-przód Brembo cztery tłoczki tarcza 320×28
-tył tarcze z mazdy RX8 zacisk seria
-przewody w stalowym oplocie

Zawieszenie
-gwint BC Racing
-poliuretany
-rozpórki

Elektronika
-Ecumaster Emu
-dodatkowe zegary boost i oil temp
-pompa paliwa DW
-wtryski 1000

Wnętrze
-skorupy OMP
-szelki
-sportowa kierownica z nabą

Inne
-pokrywa zaworów wykonana w firmie NIPPON TOYS