Honda Prelude IV kompresor jeszcze raz

silnik:
- blok i głowica H22A5
- wał 50mm nominał
- panewki główne i korbowe oem nominał
- tłoki oem 10:1 nominał
- pierścienie NPR nominał
- wałki rozrządu skunk2 proII
- regulowane kółka skunk2 pro series
- śruby głowy arp
- wszystkie uszczelki, upg oem Honda
- uszczelniacze supertech
- prowadnice zaworów oem
- planowana głowica, odświezenie gniazd zaworowych, rozwiert kanałów po stronie wydechowej
- konwersja na rozrząd z napinaczem manualnym z H23
- olej Gulf Racing 10W60
- kevlarowy pasek rozrządu Greddy
- poduszki „home made poliuretan”
- świece DENSO o stopień zimniejsze

układ paliwowy:
- wtryski Siemens 650ccm wysokoomowe
- pompa paliwa Walbro

dolot:
- kolektor po portingu mojego autorstwa
- przepustnica ATR
- usunięte motyle wraz ze sterowniem
- usunięta większośc podciśnień
- usunięty EGR
- uszczelki termoizolacyjne pod kolektor
- kompresor EATON M62 ze zmienionym kierunkiem przepływu powietrza
napędzany wykonanym na zamówienie kołem pasowym o dużej średnicy
- orurowanie 2,5″ i 3″
- silikony FMIC
- obejmy GBS
- zawór upustowy Greddy style
- front IC tzw „gruby chińczyk”
- filtr prawie jak HKS 3″ umieszczony we wlocie w zderzaku
- odma puszczona w dolot przed kompresorem w celu jego smarowania
- oil catch tank zamknięty na odmie z zaworkiem
- doładowanie 0,65/0,45 bara

wydech:
-kolektor replika hy-tech 4-2-2-1
-reszta wydechu 2,75″
-dwa tłumiki produkcji m-tech

napęd:
-skrzynia m2a4
-LSD QUIFE
-sprzęgło HDG6 ACT
-lekkie koło zamachowe
-felgi enkei
-toyo R1R 215/45R17

elektronika:
-Ecumaster EMU
-cewki k20
-brak aparatu zapłonowego
-strojenie Niuton
-dodatkowe zegary stri temp i ciśnienie oleju, boost

chłodzenie:
-gruba chłodnica wody
-dodatkowa chłodnica oleju
-podstawka mocal z termostatem
-zakówane przewody teflonowe

zawieszenie:
-koni sport
-spreżyny wogtland
-rozpórka przód
-poliuretany w całym zawieszeniu

hamulce:
-przód BBK wilwood
-tył 290mm
-przewody w oplocie
-płyn ferodo 5,1

body:
seria