Honda Prelude V kompresor

ostatnia6

Hamownia:

MODEL:
BB6 1997 VTiS H22A5–>H22M62

ZAWIESZENIE:
- zawieszenie type S
- amortyzatory Koni Sport (regulowana siła tłumienia)
- sprężyny Vogtland przód -60 , tył -45mm
- rozpórki Tanabe (przód góra, przód dół , tył góra)
- mocowania amorów ES

HAMULCE:
- przód BBK Wilwood, zaciski czterotłoczkowe, tarcza 324mm x 30mm,
- tył zaciski oem, tarcze JC (gładkie 262 mm x 9 mm), klocki FF
- przewody w stalowym oplocie
- DOT 5.1 Ferodo

DOLOT:
- kolektor i przepustnica H22A5
- usunięte motyle wraz ze sterowniem
- usunięta większośc podciśnień
- uszczelki termoizolacyjne pod kolektor i przepustnicę
- kompresor EATON M62
- orurowanie 2,5″ i 3″
- zawór upustowy Greddy style
- front IC tzw „gruby chińczyk” :twisted:
- filtr stożkowy Fujita 3″ umieszczony w pasie przednim
- doładowanie 0,45/0,25 bara

WYDECH:
- kolektor ATR
- custom dwururka z wyjsciem na 2,5″
- za kolektorem 2,5″ do końca
- kolektor owinięty termoizolacją
- kat wycięty
- środek przelotowy
- końcowy Twin loop

ELEKTRONIKA:
-p28
-przejściówka do kompa OBD1
-strojenie Crome autorstwa Niutona
-shift light

SILNIK:
- blok i głowica H22A5
- wał 50mm nominał
- panewki główne i korbowe oem nominał
- tłoki oem 10:1 nominał
- pierścienie NPR nominał
- wałki rozrządu ATR
- śruby głowy A7
- wtryski Siemens 650ccm wysokoomowe
- wszystkie uszczelki, upg oem Honda
- uszczelniacze supertech
- prowadnice zaworów oem
- planowana głowica, odświezenie gniazd zaworowych
- konwersja na rozrząd z napinaczem manualnym z H23
- olej Gulf Racing 10W60
- kevlarowy pasek rozrządu Greddy
- kable Magnecor Competition
- świece NGK Platinum
- oil catch tank zamknięty
- usunięty EGR
- poduszki „home made poliuretan” :mrgreen:

CHŁODZENIE:
- chłodnica wody Termotec
- dodatkowy cienki wentylator załączany manualnie
- siedemnastorzędowa chłodnica oleju
- podstawka pod filtr oleju Mocal z termostatem
- zakuwane teflonowe przewody ciśnieniowe

UKŁAD KIEROWNICZY:
- usunięte wspomaganie

PRZENIESIENIE NAPĘDU:
- skrzynia hybryda:
1. 3,285 2. 1,956 3. 1,344 4. 0,944 5. 0,787 FD 4,266 wsteczny 3,000
http://www.teammfactory.com/gearcalcula … ission%201
- LSD MFactory
- sprzegło:
sześciopłytkowy spiek ACT z amortyzatorami drgań HDG6 zamiennie z tarczą organiczną HDSS , docisk ACT, łożysko oporowe ACT
- lekkie stalowe koło zamachowe ACT StreetLite
- short shifter Weapon R
- Enkei EVO 6 (kolor – antracyt)
- opony letnie przód – Toyo R888 215/45ZR17, tył – Pirelli P Zero Corsa 205/50ZR17

WNĘTRZE:
- fotele:
dla kierowcy NRG Carbon Fiber Racing Seat, fotela pasażera brak, kanapa seria czarny welur
- JDM climate control bez klimy (jasność on/off)
- JDM karbon trim kit (cztery cześci)
- JDM cup holder
- JDM zegary Type S :wink: z karbonowym panelem
- JDM sun visors
- JDM map light
- JDM flara
- JDM czerwony sufit
- JDM dywany
- zamszowa kierownica z czerwonym obszyciem RRS Equipment 350mm odsadzenie 90mm
- naba + klakson MOMO
- przycisk Start engine z UFO
- obudowa zegarów Mugen
- flokowane słupki A,B,C oraz fragmenty deski
- gałka biegów Mugen style
- nakładka na ręczny Momo
- skórzany mieszek ręcznego i dzwigni biegów z czerwonym obszyciem
- nakładki na pedały Sparco
- podstopnica Sparco
- pasy Takata 3″ (cztery punkty „zamiennik” plus dwa punkty oryginał)
- dodatkowe zegary Boost i EGT
plus to co w serii: el. lustra, el. szyby, el. szyber

BODY:
- maska silnika z włókna węglowego
- zderzak przedni Mugen style
- JDM zderzak tylni
- dokładki Mugen style
- lotka VTiS
- logo ATTS na przodzie
- czerwone emblematy H
- szyba tylna przyciemniona
- JDM owiewki

OŚWIETLENIE:
- JDM halogeny
- USDM rear corner lights
- retrofit (HID 5K + H1 Bosma + W5W LED)
- kierunki przednie i boczne clear
- przeciwmgielne tylnie przeniesione w lewe wsteczne (żarówka diodowa)

AUDIO:
- JDM Acoustic Feedback System
- Pioneer DEH-4900IB 4x50W

INNE:
- pokrywa zaworów malowana na czerwono farbą VHT
- aluminiowy uchwyt akumulatora
- „skarpetki” Spoon
- korki oliwy i chłodnicy Mugen
- czarne nakrętki kół
- siłowniki tylniej klapy
- ozdobne niebieskie śrubki w komorze silnika
- akumulator przeniesiony do bagażnika

Co było i wyjechało:
- ATTS & M2X5
- CAI Fujita 3″
- tempomat
- skóra made in Java Car Design (fotele, kanapa, kiera, gałka biegów, lewarek ręcznego)
- JDM „PRELUDE” door sils
- SRS
- oem chlapacze
- klimatyzacja
- JDM grill Type S
- dokładka przednia VTiS
- dokładka przednia SiR
- siłowniki maski
- JDM podajnik pasa