Honda Prelude V H22A7 – kompletna przebudowa

 

SONY DSC

  • H22A7
  • usunięty EGR
  • zamontowany oil catch tank D1Spec
  • pokrywa zaworów pomalowana farbą VHT
  • pokrywa świec w kolorze nadwozia
  • nowe świece
  • nowe kable NGK RC-HE65
  • nowe paski, uszczelki
  • konwersja rozrządu z napinaczem manualnym
  • olej Gulf Racing 10W60
  • filtr odmy

Elektronika:

  • komputer P28
  • strojenie „Niuton”

Napęd:

  • skrzynia U2Q7 z długą piątką 0,787
  • sprzęgło aisin , łożysko koyo
  • zamach by otoczak
  • felki 17″ z ATR’a
  • opony Yokohama parada spec II

Zawieszenie:

  • Tein SS z EDFC
  • rozpórka przód Neuspeed
  • rozpórka tył
  • felgi ATR 17″

Dolot:

  • CAI Fujita 3″ owinięty termoizolacją
  • Wydech:
  • 2,5″ przelot, stal nierdzewna, produkcja M-TECH
  • środkowy tłumik 80cm
  • kolektor owinięty termoizolacją
  • wycięty katalizator

Hamulce:

  • przód – zaciski + tarcze ATR
  • tył – seria

Wnętrze:

  • fotele Recaro ATR
  • kierownica ATR
  • gałka zmiany biegów ATR
  • tylna kanapa obszyta alcantarą na wzór ATR
  • kierownica, podłokietnik, mieszek ręcznego i dźwigni biegów -obszyty skórą i czerwoną nicią
  • zamontowany short shifter
  • map light
  • cup holder
  • carbon trim kit
  • climate control
  • nakładka carbonowa na zegary
  • pasy Takata 3″
  • el. składane lusterka
  • el. szyberdach
  • el. szyby
  • tempomat

Audio:

  • Acoustic Feedback System
  • JVC KW-AVX 640

Body:

  • lakier NH-603P
  • halogeny jdm
  • retrofit morimoto
  • kierunkowskazy boczne przyciemnione
  • grill – type s
  • czerwone emblematy H z ITR, przód + tył
  • emblematy type s, przód + tył
  • przeniesione światło przeciwmgielne
  • spawana blenda tablicy rejestracyjnej
  • zamontowana kamera cofania
  • spojler tył – type s
  • dokładka przód – type s
  • zamontowany spojler na masce