Honda Prelude IV kompresor

Honda Prelude IV Kompressor

Hamownia:

MODEL:
BB2 1992 przedlift H23–>H22AJDM–>H22M62

ZAWIESZENIE:

  • gwint Zeal Function B6
  • rozpórka przednia Spoon
  • rozprórka tylna, górna Spoon
  • rozpórka tylna, dolna Tanabe
  • stabilizator tylny Tanabe 25,4mm
  • swap na pięć szpilek z V gen
  • całe tylne zawieszenie (trawersa, wahacze, zwrotnice) przeszczepione z piątki
  • poliuretany

HAMULCE:

  • przód zaciski Wilwood Forged Superlite , tarcze nawiercane Brake Performance 324mm x 30mm, klocki Hawk
  • tył AEM brake kit 327mm x 10mm ,zaciski oem, klocki FF
  • przewody w stalowym oplocie, przód Brake Performance, tył na zamówienie
  • usunięty ABS
  • DOT 5.1 Ferodo

DOLOT:

  • kolektor po portingu mojego autorstwa
  • przepustnica ATR
  • usunięte motyle wraz ze sterowniem
  • usunięta większośc podciśnień
  • usunięty EGR
  • uszczelki termoizolacyjne pod kolektor i przepustnicę
  • kompresor EATON M62 ze zmienionym kierunkiem przepływu powietrza (przeróbka i regeneracja kompresora wykonana w Auto Kuźni) napędzany wykonanym na zamówienie kołem pasowym o dużej średnicy
  • orurowanie 2,5″ i 3″
  • silikony FMIC
  • obejmy GBS
  • zawór upustowy Greddy style
  • front IC tzw „gruby chińczyk”
  • filtr prawie jak HKS 3″ umieszczony we wlocie w zderzaku
  • odma puszczona w dolot przed kompresorem w celu jego smarowania
  • oil catch tank zamknięty na odmie z zaworkiem
  • doładowanie 0,65/0,45 bara

WYDECH:

  • kolektor replika Hytech Tri-Y
  • wyjście przerobione na 2,75″
  • za kolektorem 2,75″ bez katalizatora
  • tłumiki produkcji Mtech
  • końcowy 2,5″ z wyjsciem 4″
  • kolektor owinięty termoizolacją
  • wydech jest w jednym kawałku, nie posiada żadnych flansz
  • poliuretanowe wieszaki

ELEKTRONIKA:

  • ECU p28
  • strojenie Crome autorstwa Niutona
  • odcięcie zapłonu 7400rpm
  • VTEC z boostem i na wolnossaku przy pełnym otwarciu przepustnicy 3500rpm
  • VTEC przy minimalnym otwarciu przepustnicy 5000rpm
  • shift light 7200rpm
  • dwie mapy na Pb95 oraz V-Power 100

SILNIK:

  • blok i głowica H22A5
  • wał 50mm nominał
  • panewki główne i korbowe oem nominał
  • tłoki oem 10:1 nominał
  • pierścienie NPR nominał
  • wałki rozrządu ATR
  • regulowane kółka Crower
  • śruby głowy A7
  • wszystkie uszczelki, upg oem Honda
  • uszczelniacze supertech
  • prowadnice zaworów oem
  • planowana głowica, odświezenie gniazd zaworowych, rozwiert kanałów po stronie wydechowej
  • konwersja na rozrząd z napinaczem manualnym z H23
  • olej Gulf Racing 10W60
  • kevlarowy pasek rozrządu Greddy
  • kable Magnecor Competition
  • poduszki „home made poliuretan”
  • torque damper
  • świece NGK Platinum
  • karbonowa pokrywka świec
  • pokrywa zaworów malowana na czerwono farbą VHT

UKŁAD PALIWOWY:

  • wtryski Siemens 650ccm wysokoomowe
  • pompa paliwa Walbro
  • zbiornik paliwa przeszczepiony z V gen
  • regulator ciśnienia Aeromotive
  • listwa paliwowa z H22A
  • dorabiany przewód paliwowy

CHŁODZENIE:

  • gruba chłodnica Fluidyne z dedykowanym wentylatorem
  • siedemnastorzędowa chłodnica oleju
  • podstawka pod filtr oleju Mocal z termostatem
  • zakuwane teflonowe przewody ciśnieniowe
  • cooling plate

UKŁAD KIEROWNICZY:

  • usunięte wspomaganie

PRZENIESIENIE NAPĘDU:

  • skrzynia hybryda: 1. 3,285 2. 1,956 3. 1,344 4. 0,944 5. 0,757 FD 5,15 wsteczny 3,000
  • FD MFactory 5,15
  • LSD MFactory
  • sprzegło: sześciopłytkowy spiek ACT z amortyzatorami drgań , docisk ACT, łożysko oporowe Koyo
  • lekkie stalowe koło zamachowe ACT StreetLite
  • short shifter
  • Blitz Technospeed Z1 17X7 ET42
  • opony Toyo R888 215/45ZR17

WNĘTRZE:

  • fotele: dla kierowcy NRG Carbon Fiber Racing Seat, fotela pasażera oem
  • zamszowa kierownica z czerwonym obszyciem RRS Equipment 350mm odsadzenie 90mm
  • naba + klakson MOMO
  • przycisk Start engine z UFO
  • gałka biegów Mugen style
  • nakładka na ręczny Momo
  • dźwignia ręcznego z V gen
  • skórzany mieszek ręcznego i dzwigni biegów z czerwonym obszyciem
  • tunel poliftowy RHD
  • osłony głośników poliftowe
  • nakładki na pedały Sparco
  • podstopnica Sparco
  • pasy Takata 3″ 6 punktów
  • digitale JDM wyskalowane wyłącznie w km do 180
  • climatronic bez klimatyzacji
  • dodatkowe zegary STRI X line Boost i EGT umieszczone w miejscu po radiu
  • c pillar
  • plus to co w serii: el. lustra, el. szyby, el. szyber

BODY:

  • buda po komletnej blacharce, kolor to czarna perła
  • czerwone emblematy H ITR
  • wycięty przedni zderzak
  • JDM owiewki
  • zaspawana antena
  • wywalona wycieraczka tylna
  • nerki poliftowe
  • tow hook Benen przód i tył

OŚWIETLENIE:

  • lampy JDM przedliftowe
  • retrofit
  • lampy tylne red-white
  • kierunki przednie clear
  • kierunki boczne czarne

AUDIO:

  • DOHC VTEC COMPRESOR SOUND

INNE:

  • „skarpetki” Spoon
  • korki oliwy i chłodnicy Mugen
  • nakrętki Kics racing oczywiście „zamienniki”
  • akumulator przeniesiony do bagażnika

ELEMENTY USUNIĘTE:

  • klimatyzacja
  • wspomaganie
  • radio wraz całą instalacją
  • 4WS
  • cała tapicerka z bagażnika i tyłu kabiny
  • wszystkie niepotrzebne wiązki
  • evap
  • tempomat
  • wycieraczka tylna
  • antena