Honda Prelude IV H23VTEC

Silnik:

  • blok h23 splanowany
  • zrobienie osiowości podpór wału
  • pomiar owalizacji cylindrów i odświeżenie honu
  • śruby ARP podpór wału i ARP śruby głowicy
  • wał H23 wyważony,mikrospolerowany,szlif pierwszy nadwymiar
  • panewki ACL nadwymiar 0,25mm
  • korbowody H23 fabryczne
  • tłoki H22 JDM 10.6:1
  • pierścienie NPR
  • głowica h22 ,odświeżona, splanowana, dotarte zawory, frezowane gniazda, uszczelniacze oem
  • wałki rozrządu Skunk2 stage2 PRO
  • tytanowe sprezynki i talerzyki supertech
  • sruby arp glowicy i podpor walu

Dolot:

  • kolektor po portingu z trzema przekładkami
  • przepustnica skunk pro series 74mm
  • cai
  • stożek fujita 3″

Wydech:

  • kolektor replika hy-tech 4-2-2-1
  • reszta wydechu 2,75″
  • dwa tłumiki produkcji m-tech

Napęd:

  • skrzynia m2a4
  • LSD QUIFE
  • sprzęgło: sześciopłytkowy spiek ACT z amortyzatorami drgań , docisk ACT, łożysko oporowe Koyo
  • lekkie koło zamachowe
  • felgi enkei
  • toyo R1R 215/45R17

Elektronika:

  • p28
  • strojenie Niuton
  • dodatkowe zegary stri temp i ciśnienie oleju

Chłodzenie:

  • chłodnica wody seria
  • dodatkowa chłodnica oleju
  • podstawka mocal z termostatem
  • zakuwane przewody teflonowe

Zawieszenie:

  • koni sport
  • spreżyny wogtland
  • rozpórka przód
  • poliuretany w całym zawieszeniu

Hamulce:

  • przód BBK wilwood
  • tył 290mm
  • przewody w oplocie
  • płyn ferodo 5,1

Body:

  • seria

8584e5c6660e7788